rideBMX

afixridebmx

Wednesday, April 22, 2009 by afiq

actually planned to go school today..
even tough dapat 2 days MC..

thenthen..
otw gy school..
my asshole buat hal lagy..
darah beb!
aku sadar ble nga nk kluarkn sapu tangan--nk lap hingos..
naseb baek tk kat school...kalaw tk mampos aku..member sume nmpk..
then ape lagy lower kn beg ah..

fuyoo..malu...
sunnguh memalukan..
sape je yg dh nmpk..
ingatkn dh baek..

kk..aku geram ngan nenek!
dh lah dulu tudoh aku curik duet dier..padahal letak sala tempat...
kalaw skali tkpe..nie dh byk kali..
pastu gy cite bende2 tu pat cuzin..
ingat ape aku tk tawu..
padahal aku tk masok bilek dier pn..

naseb baek kae dh tue kalaw tk --dh ajak fight!

pastu gy ungkit2 kesalahan bapak aku..
dier pike kelakar pe??
kte org sume dh tawu...n my abah pn dh realise..
yg lu nenek bising2 tu apahal??!
telinge bole bernanah kalaw dgr lu pepot2!

abeh tad bising psl aku nye obat byk sangat..
stakat seyh..

dier masak ikan je...aku mane makan seafood sangat..
allergy tawu tk!
abeh mlm2 ape lagy maggi ah..
kesian aku..dh due hari makan maggi..

tkpe2..esok pat skola aku makan puas2.
chaw..





Filed under having  

0 comments: